Η οργάνωση ενός εταιρικού event δεν είναι ποτέ απλή υπόθεση – είτε πρόκειται για συνέδριο, για επαγγελματικό forum, εκπαιδευτικό σεμινάριο είτε για μια απλή επαγγελματική συνάντηση.
Για μικρότερες μάλιστα επιχειρήσεις αποδεικνύεται ακόμη πιο δύσκολο, λόγω έλλειψης προσωπικού, χρόνου και διαθέσιμων εργαλείων για τη δημιουργία ενός event που θα κάνει αίσθηση στον κλάδο και θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για εργαζομένους, συναδέλφους και πελάτες.
Αν σκοπεύετε να οργανώσετε ένα εταιρικό event ή μια οποιουδήποτε είδους επαγγελματική εκδήλωση, η κατάλληλη επιλογή του χώρου μπορεί, κυριολεκτικά, να σας λύσει τα χέρια.
Το Ξενοδοχείο Σεμέλη αποτελεί εδώ και χρόνια την κορυφαία επιλογή για διοργάνωση παντός είδους εταιρικών και επαγγελματικών εκδηλώσεων για επιχειρήσεις παντός τύπου, τόσο από την Κύπρο όσο και από το εξωτερικό.
Παρακάτω, θα ανακαλύψετε γιατί.
Μεγάλοι Χώροι – Άψογη Αισθητική
Ο χώρος στον οποίο πραγματοποιείται ένα εταιρικό event αντανακλά στο κύρος και την εικόνα της εταιρείας ή της επιχείρησης. Όσο πιο εντυπωσιακός και κατάλληλος για τη περίσταση είναι ο χώρος, κι όσο πιο εκλεπτυσμένη η αισθητική του, τόσο καλύτερα αποτυπώνει τη σοβαρότητα της επιχείρησης και τη θέση της στον κλάδο.
Οι συνεδριακοί χώροι του SEMELI HOTEL συνδυάζουν την άνεση, τη λειτουργικότητα και την άψογη αισθητική. Το Ξενοδοχείο διαθέτει τέσσερις κύριες αίθουσες, την «EVROPI», τη «DANAE», τη «NEFELI» και την «CLIO», ικανές να φιλοξενήσουν επαγγελματικές εκδηλώσεις κάθε είδους από 10 έως 350 ατόμων.
Προσαρμοστικότητα και Εξοπλισμός Τελευταίας Τεχνολογίας
Κάθε αίθουσα είναι πλήρως εξοπλισμένη με κλιματισμό και οπτικοακουστικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας και προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες της εκδήλωσης που θέλετε να διοργανώσετε.
Προβολές και workshops, παρουσιάσεις νέων προϊόντων και υπηρεσιών, συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων από ανθρώπους του κλάδου – οποιαδήποτε δραστηριότητα κι αν περιλαμβάνει το event που θέλετε να οργανώσετε, το SEMELI HOTEL διαθέτει την υποδομή και τον εξοπλισμό που απαιτείται, καθώς και πρόσβαση στο διαδίκτυο σε υψηλές ταχύτητες, ώστε να διασφαλίσει την άριστη διοργάνωση και την απρόσκοπτη πραγματοποίησή του.
Εξαίρετη Κουζίνα για Επαγγελματικά Γεύματα & Γευστικά Διαλείμματα
Κάθε εταιρικό event απαιτεί ένα γευστικό διάλειμμα, και οι γαστρονομικές δημιουργίες του σεφ του SEMELI HOTEL φημίζονται για τις εκλεπτυσμένες τους γεύσεις και τη φινετσάτη εμφάνιση τους.
Από ένα λιτό μα φιλόξενο Welcome Coffee σε ένα πλούσιο και χορταστικό μεσημεριανό μπουφέ ή ένα επίσημο επαγγελματικό γεύμα, η κουζίνα του SEMELI HOTEL εγγυάται νόστιμες και ζουμερές επιλογές, διανθισμένες με εξαίρετη παρουσίαση και άριστη εξυπηρέτηση.
Έμπειρο Προσωπικό – Ασυναγώνιστη Εξυπηρέτηση
Μια επαγγελματική εκδήλωση τέτοιου επιπέδου απαιτεί συνεργατικό και προπάντων έμπειρο προσωπικό, με φιλική διάθεση, ευγένεια και προθυμία να φανεί χρήσιμο και να βοηθήσει σε κάθε πτυχή της διοργάνωσης.
Το προσωπικό του ξενοδοχείου μας έχει ανταποκριθεί με εξαιρετική επιτυχία στις παντός είδους προκλήσεις που παρουσιάζονται από ένα απαιτητικό πελατολόγιο τόσο εγχώριων όσο και διεθνών επισκεπτών. Άριστα εκπαιδευμένο και πάντοτε χαμογελαστό, θα σταθεί δίπλα σας αξιόπιστα και διακριτικά, διασφαλίζοντας πως η εκδήλωσή σας θα ολοκληρωθεί με απόλυτη επιτυχία.
Ναι, το SEMELI HOTEL αποτελεί την ιδανική επιλογή για εταιρικά events και επαγγελματικές εκδηλώσεις παντός είδους.
Μιλήστε με έναν από τους εκπροσώπους μας ή κλείστε ραντεβού για ξενάγηση στους χώρους μας.