Ένα Χριστουγεννιάτικο εταιρικό πάρτι, για να συσφίξετε λίγο τις σχέσεις με τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες σας, είναι φανταστική ιδέα, αλλά… ίσως αναρωτιέστε πώς θα το οργανώσετε σωστά.
Έχοντας φιλοξενήσει πλήθος εορταστικών εκδηλώσεων στους χώρους του SEMELI HOTEL, θα μοιραστούμε μαζί σας ορισμένα tips για να γίνει η όλη διοργάνωση ευκολότερη.
Ξεκινήστε με τον Προϋπολογισμό
Πολλοί ξεκινούν πρώτα με την ημερομηνία ή με φαντασμαγορικές ιδέες και μετά διαπιστώνουν με λύπη πως ο προϋπολογισμός τους δεν μπορεί να καλύψει ούτε τα μισά. Ενεργήστε, λοιπόν, με σύνεση και προσδιορίστε πρώτα πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε.
Ορίστε Ημερομηνία
Τώρα μπορείτε να ορίσετε ημερομηνία. Εφόσον, όπως θα δείτε παρακάτω, τα εταιρικά πάρτι που διοργανώνονται σε επαγγελματικούς χώρους δεξιώσεων παρά στα γραφεία της εταιρείας είναι πολύ πιο αποτελεσματικά και διασκεδαστικά για όλους, θα χρειαστεί να γνωρίζετε την ακριβή ημερομηνία αρκετά νωρίς, για να κλείσετε ακριβώς τον χώρο που θέλετε σε λογική τιμή.
Χώρος
Μην κάνετε το λάθος να διοργανώσετε το πάρτι στο γραφείο ! Αν σκοπός σας είναι να βοηθήσετε τους συνεργάτες σας να ξεδώσουν λίγο για τις γιορτές και να γιορτάσετε το κλείσιμο του παλιού χρόνο, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να δείτε τον χώρο όπου θα χρειαστεί να δουλέψετε ή να ζήσετε την άλλη μέρα να μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο! Άσε που στο γραφείο, ακόμη κι αν δουλεύεις, δεν μπορείς να χαλαρώσεις.
Επιλέξτε, λοιπόν, μια σάλα ή αίθουσα εξοπλισμένη με το κατάλληλο ηχητικό σύστημα και με αρκετούς χώρους για όσα θα περιλαμβάνει το πάρτι – αν, για παράδειγμα, θέλετε να το ρίξετε στον χορό, φροντίστε να υπάρχει μια άνετη πίστα που να χωρά όλους τους προσκεκλημένους.
Όταν θα υπολογίζετε τα άτομα, εννοείται πως δεν πρέπει να μετρήσετε μόνο τους συνεργάτες, αλλά και τις οικογένειες ή τους/τις συντρόφους τους.
Φαγητό & Ποτό
Η συνεργασία με κάποια αίθουσα που προσφέρει και φαγητό όπως το SEMELI HOTEL είναι η παραδοσιακή και πλέον κατάλληλη επιλογή, καθώς παίρνει από πάνω σας ένα μεγάλο μέρος της προετοιμασίας, επιτρέποντάς σας να αφιερώσετε χρόνο και δυνάμεις σε άλλες πτυχές του πάρτι.
Αν κινηθείτε σε αυτή τη λύση το θέμα των αναψυκτικών και των αλκοολούχων ποτών θα καλυφθεί εξίσου εύκολα. Μόνο να θυμάστε το εξής: αν φοβάστε για πιθανά παρατράγουδα με το αλκοόλ και θέλετε το πάρτι να παραμείνει σε οικογενειακά πλαίσια, θα πρέπει να βάλετε κάποιο διακριτικό όριο στην κατανάλωση αλκοολούχων, δίχως να προσβάλλετε τους καλεσμένους σας. Οι υπεύθυνοι του χώρου θα σας βοηθήσουν σε αυτό. Από την άλλη, βεβαιωθείτε πως τα ποτά και τα αναψυκτικά δεν θα τελειώσουν νωρίτερα από το πάρτι!
Μουσική
Ο προϋπολογισμός σας θα καθορίσει αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια μπάντα, έναν επαγγελματία DJ ή θα χρησιμοποιήσετε ένα καλά προετοιμασμένο μουσικό πρόγραμμα δικής σας έμπνευσης.
Σε όποια από τις τρεις επιλογές κι αν καταλήξετε, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τα μουσικά και χορευτικά γούστα όλων, όχι αποκλειστικά τα δικά σας. Να θυμάστε, το πάρτι είναι για να περάσουν όλοι οι συνεργάτες σας καλά, όχι μόνο εσείς. Να είστε προετοιμασμένοι, λοιπόν, να κάνετε κάποιους συμβιβασμούς, εκ των προτέρων, καθώς και να κουβεντιάσετε με τους συνεργάτες σας για τα είδη μουσικής που προτιμούν και τους ανεβάζουν τη διάθεση.
Βάλτε λίγο Παιχνίδι στο Πάρτι…
Ένας διασκεδαστικός διαγωνισμός ή παιχνίδι μεταξύ συναδέλφων είναι ό,τι πρέπει για να σπάσει λίγο η αμηχανία και να επέλθει μια χαλαρή ατμόσφαιρα μεταξύ των παρευρισκόμενων. Αν όντως οργανώσετε κάτι, φροντίστε να έχει να κάνει περισσότερο με τύχη παρά με ικανότητες ή γνώσεις. Θέλουμε όλοι να έχουν δυνατότητα να κερδίσουν, ώστε να συμμετάσχουν με ενθουσιασμό. Φροντίστε, επίσης, το έπαθλο να είναι κάτι που όντως θα τους… εξιτάρει!
Θέλετε περισσότερες ιδέες και έμπνευση; Επικοινωνήστε μαζί μας και δείτε από κοντά τους χώρους του SEMELI HOTEL!