Η επιτυχία ενός συνεδρίου ή μιας εταιρικής συνάντησης είναι συνισταμένη πολλών συνιστωσών. Διαβάστε το άρθρο μας για να μάθετε περισσότερα!
Οι εταιρικές εκδηλώσεις αποτελούν πάντα μια καλή αφορμή για το λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, την οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων αλλά και τα events που αποσκοπούν στο team building και τη σύσφιγξη σχέσεων των στελεχών μιας εταιρείας. Με αυτό στον νου είναι συνήθης η διεξαγωγή τέτοιων events να προσλαμβάνει κομβική σημασία ακόμα και στο μέλλον ή την κερδοφορία και την απήχηση μιας εταιρείας στην αγορά.
Για την οργάνωση λοιπόν μιας εταιρικής παρουσίασης ή ενός εταιρικού event είναι αναγκαίο να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις.
– Προετοιμασία της ατζέντας
Προκειμένου λοιπόν να είναι άρτια μια εταιρική εκδήλωση οφείλει να λαμβάνει υπόψη τους ειδικότερους στόχους και να επενδύει στα πλέον πρόσφορα μέσα που μπορούν αυτοί να επιτευχθουν. Και επειδή καμία εταιρεία δεν μοιάζει με την άλλη απαραίτητο είναι να χαρτογραφηθούν έγκαιρα οι επιδιώξεις αυτές αλλά και το προφίλ των συμμετεχόντων που ως κοινό της εκδήλωσης μπορεί να συγκλίνει αλλά και να έχει διαφορετικές προσδοκίες.
– Tο φαγητό
Όποια και αν είναι η φύση της συνάντησης, οι συμμετέχοντες έχουν την ανάγκη να χαλαρώσουν και να γεμίσουν ενέργεια με ένα ελαφρύ ή πληρέστερο γεύμα, ειδικά αν μιλάμε για πολύωρα ή και πολυήμερα συνέδρια. Ο μπουφές είναι ο κανόνας, αλλά και οι επιλογές σε σερβιριστό φαγητό μπορεί να αποδειχτούν πιο ευέλικτες και οικονομικές για μικρότερα εταιρικά σχήματα.
– Δραστηριότητες
Ποιος είπε πως οι εταιρικές συναντήσεις πρέπει να είναι βαρετές; Στα διαλείμματα ή το τελευταίο δεκάλεπτο κάθε σεμιναριακής ώρας, οι διοργανωτές μπορούν να προσφέρουν την ευκαιρία για πνευματική ανασυγκρότηση και χαλάρωση των συμμετεχόντων, οργανώνοντας δραστηριότητες που διασκεδάζουν αλλά και ενισχύουν τη δημιουργικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε τα κουραστικά πολυήμερα συνέδρια και αναζωογονούμε το ενδιαφέρον των προσκεκλημένων στην ατζέντα του συνεδρίου ή της συνάντησης. Γιατί μπορεί ζητούμενο σε ένα εταιρικό meeting να μην είναι η διασκέδαση, αλλά η ευκαιρία να δραπετεύσει κάποιος έστω και λίγο από την πίεση των στατιστικών και των δεδομένων είναι πολύτιμη. Για mini games ή δραστηριότητες, με καθολική αποδοχή, προτείνουμε διαλογισμό, κυνήγι θησαυρού ακόμα και μίνι γκολφ.
– Ο χώρος
Ο χώρος που θα φιλοξενήσει την εκδήλωση πρέπει να διαθέτει τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές που ορίζουν οι απαιτήσεις της αλλά και το μέγεθος του εμπορικού ονόματος της εταιρείας στην αγορά. Ανάλογα με τον χαρακτήρα του event ο χώρος μπορεί να είναι πιο επίσημος (σε παρουσιάσεις, συνέδρια ή λανσαρίσματα προϊόντων) ή στημένος πιο χαλαρά αν πρόκειται για εορταστικές εκδηλώσεις που επικεντρώνονται περισσότερο στο να περάσουν καλά οι παρευρισκόμενοι. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να διαθέτει άνεση και επαρκείς θέσεις για όλους, όπως βέβαια και σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό, γρήγορη σύνδεση στο internet και άλλες ψηφιακές διευκολύνσεις. Σημαντικό είναι, τέλος, να μπορεί να βρίσκεται σε περιοχή προσβάσιμη εύκολα από όλους, ιδανικά στο κέντρο του επιχειρηματικού κόσμου της πόλης.
Η επιτυχία ενός συνεδρίου ή μιας εταιρικής συνάντησης είναι συνισταμένη πολλών συνιστωσών που ορίζονται από τον επαγγελματισμό και την προνοητικότητα στις ανάγκες που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκειά του. Για αυτόν το λόγο, δεν μπορεί η επιλογή του χώρου διεξαγωγής τους να είναι τυχαία.
Στο SEMELI HOTEL μπορείτε να αξιοποιήσετε και τις τέσσερις αίθουσες εκδηλώσεων EVROPI, DANAE, NEFELI και CLIO, που διαθέτουμε. Και οι τέσσερις αίθουσές μας είναι πλήρως εξοπλισμένες και προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες σας, προσφέροντας έτσι απόλυτη ευελιξία στον χώρο διεξαγωγής κάθε εκδήλωσης, ενώ σε αυτές μπορούν να φιλοξενηθούν από 10 μέχρι 350 συμμετέχοντες. Οι αίθουσες παρέχουν οπτικοακουστικό εξοπλισμό που καλύπτει όλο το εύρος εφαρμογών για τις ανάγκες εκδηλώσεων κάθε είδους και μεγέθους, από γιορταστικές δεξιώσεις σε σεμινάρια για τη διάθεση καινοτόμων προϊόντων στην αγορά.
Σκέφτεστε ή έχετε ειδικές απαιτήσεις από την οργάνωσή σας; Επικοινωνήστε μαζί μας για να μας επικοινωνήσετε τις ανάγκες σας και μαζί να οργανώσουμε ένα απόλυτα επιτυχημένο corporate meeting υψηλών απαιτήσεων.